Skip to content
- Yapılacak etkinlikler kulübün yönetim kurulu tarafından karara bağlanarak önceden karar defterine işlenmesi gerekmektedir.
- Etkinlik başvuruları en az 15 gün öncesinden Etkinlik Talep Formu yazılı doldurularak Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına verilmelidir.
- Etkinliğe katılan öğrencilerin adı-soyadı, T.C. kimlik numarası, öğrenci numarası, bölümü, iletişim numarasının bulunduğu liste etkinlik sonrası Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına verilmelidir.
- Etkinlik duyuruları, onay süreci tamamlandıktan sonra yapılmalıdır. Rektörlük Makamınca verilen olur izninden sonra etkinlikle ilgili herhangi bir değişiklik talep edilmemelidir.
- Her öğrenci kulübü, gerçekleştirdiği etkinliklere ait fotoğraf ve kamera kayıtlarını dijital ortamda, raporları ise ciltli ve dosya halinde Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına teslim ederler.
- Kampus içinde ve dışında düzenlenen her türlü öğrenci etkinliğinde genel toplum kurallarına uygun olmayan hal ve davranışlardan kaçınılmalıdır. Etkinliklerde bu tarz davranışlara müsamaha gösteren kulüp yöneticileri sorumlu tutulacaktır.
- Yapılacak kurum dışı etkinliklerde, ulaşım kurum dışı taşıma firmaları tarafından gerçekleştirilecek ise; taşıyıcı araçların resmi makamlarca onanmış seyahat belgesi, aracın modeli ve plaka numarası, sürücünün iletişim bilgileri, yolcuların kaza sigortası ile ilgili belgelerin Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına ulaştırılması gerekmektedir.
- Prosedüre uyulmaması nedeniyle yaşanacak iptallerde yalnızca etkinliği düzenleyenlerin değil, Üniversitemizin de zarar göreceği gerçeğinden hareketle konuya gereken hassasiyetin gösterilmesini önemle rica ederiz.